NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 september 2012

Friends fill your life with smiles



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en voor deze kaart heb ik gekozen voor een digi van Mayzy Art. Vond dit wel een heel gezellig plaatje met een lekker beker ijskoffie (daar komt het door denk ik want ik leef zelf op koffie). Op het kleuren van dieren moet ik mij nog eens toe leggen want dat blijft heel moeilijk vinden jullie dat nou ook? 


De kaart is weer afgewerkt met een stans van Memory Box en een aantal roosjes met takjes.


De tekst stempel is van Magnolia en heb ik weer bewerkt met copic's samen met de Activator. Om nog een keer te kijken hoe dat gaat zie hier, in deze tutorial gebruikte ik de techniek voor het kleuren van de achtergrond, een label gaat op de zelfde manier maar dan simpeler.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Broek : C7 - B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Roze : C7 - R89 - R85 - R83 - R81
Haar : E59 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Beker : YG67 - YG63 - YG61 -E41 - E40
Rugzak : BG57 - BG45 - BG53 - BG11 - BG10
Hond : E49 - E47 - E44 - E41 - E40
Achtergrond : BG23 - BG11

Hoop jullie met dit kaartje toch weer heb kunnen inspireren en nogmaals vragen en suggesties horen we graag.

Liefs Wenda

5 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw Wenda, wat een vrolijkerd is dit zeg en natuurlijk zoals altijd weer subliem gekleurd! Mooi geheel zeg! Lieve groetjes, chantal

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
en super mooi gekleurd.
Groetjes Margreet

Frouwkje zei

Prachtig Wenda!! En weer zo mooi gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

celia zei

Geweldig!!! Schitterende kaart...prachtig gekleurd!!!!

Gea zei

wauw, prachtig!
groetjes Gea