NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zaterdag 7 januari 2017

Happy New Year


Goedendag,
Namens ons team wil ik jullie allemaal een gezond, gelukkig, heel kleurrijk en creatief 2017 wensen.
Maar ook willen we jullie bedanken voor jullie bezoekjes aan ons blog en reacties bij onze projecten.

Creatief gezien was 2016 een super leuk jaar. We hebben jullie laten zien wat voor leuke creaties je kunt maken met de Copic Markers.

Wij proberen jullie steeds weer iets nieuws te laten zien. Een paar van die dames (de Copic Teachers) geven ook regelmatig les in het hele land.
Uiteraard wordt er ook in 2017 weer volop les gegeven.


In mijn vorige blogpost heb jullie een simpele manier van goud kleuren laten zien.
Maar bij deze bel heb ik nog meer kleuren gebruikt. Op de foto kunnen jullie de kleuren zien. Maar later zal ik ze nog een keer beschrijven. De achtergrond heb ik gemaakt met een Gelliplate en Ara verf. De vorm van de label is gemaakt met een Shape-artmal van Dutch Doobadoo. De fairy is van the Paper Shelter.


Dit zijn de Copic Marker kleuren die ik heb gebruikt:

Huid: E0000 - E000 - E00 - E04 - E11 - E21 - R21
Haar: E33 - E07 - E99
Vleugels: G0000 - G000 - G00 - G02 - G07
Hoed en tuinbroek: V09 - V12 - V15 - V17
Hulst: G03 - G07 en R24 - R29
Linten: E42 - E43 - E44 - E47
Goudkleuren: E97 - E99 - Y11 - Y15 - Y17 - Y19 - YR23 - YR27
Ik hoop dat jullie deze post met plezier hebben gelezen.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: