NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 20 oktober 2016

Goodbye Summer Hello Autumn

Hallo, 
Het is alweer eind september en de herfst is nu toch echt begonnen, dus tijd voor een echte herfstkaart. 
Ik ben zelf dol op de herfst, op alle kleuren die tevoorschijn komen en een prettige bijkomstigheid is dat je weer lekker binnen kan knutselen. Niet iedere keer dat gesjouw met je spullen naar buiten.
Ik heb voor jullie een digi ingekleurd van Power Poppy, genaamd Olive and Oak.
Voor het kleuren van het eikenblad heb ik  aardig wat kleurtjes gebruikt.
Daarna waren de olijven en het olijvenblad aan de beurt.
 Ik begin altijd met mijn donkerste kleur, in dit geval YG99 en teken daar de nerven mee. Daarna pak ik de YG93 en kleur het grootste deel van het blad in en ga daarmee ook over de donkere kleur, zo pak ik die kleur ook een beetje mee en kun je ze goed mengen. Als laatste mijn lichtste kleur YG91. Daarmee ga ik over de YG93 en neem zo ook deze kleur weer een beetje mee naar de rand van het blad.
En als laatste de eikeltjes. 
Om mijn digi er nog meer uit te laten springen heb ik schaduw gemaakt met blauw en heel licht geel.
Mijn designpapier er weer bij gezocht en ik had nog een leuk lintje met eikenblad en eikeltjes, dus dat heb ik er aan de zijkant nog aan vastgemaakt. 
Daarna een tekststempel er bij en klaar!

Dit zijn de Copic kleuren die ik heb gebruikt:
R35 - R37 - R39
Y000 - Y21 - Y26 - Y28 - Y35
YR04 - YR12
B000 - B00 - B01
E11 - E13 - E17 - E37 - E43 - E44 - E93 - E97 - E99
BV20 - BV23 - BV25 - BV29
YG91 - YG93 - YG97

Ik hoop dat jullie hier weer wat aan hebben gehad?
 Mag ik jullie nog een hele fijne dag wensen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: