NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 18 mei 2016

Just to say .. Happy birthday

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de beurt om jullie weer iets te laten zien.
En dit keer is het weer een kaartje geworden met een magnoliaatje.
Blijft ze leuk vinden om te kleuren.


De basis van de kaart is gemaakt met cardstock van Bazill en een die van magnolia die ik gekocht heb op de Art Specialty event. Het design papier is van Studio light, PPSL27.
Tevens heb ik de Gold Majestic Circles en Circles small van Spellbinder gebruikt. De blaadjes zijn gemaakt met een die van MFT. De bloemetjes zijn van Wildorchidcraft.


gebruikte copics :
Huid : E04-11-21-00-000-R21 en 20
Bikini : R85-83-81
Bloem : R85-83-81
Telefoon : BG57-34-32-11/C7-5-3
Haar : E49-27-25-31

Leuk dat jullie zijn langsgekomen en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: