NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 mei 2016

Een Draakje In De Zon

 Hallo iedereen! 

Bedankt om alweer op ons blogje te komen piepen! Vandaag wil ik, Ellen, graag een kaartje tonen met een schattig draakje ("Dragon Flying" van Wild Rose Studio). Al even had ik het idee om een kaartje te maken waarbij ook de reflectie van licht werd getoond. Een vliegende draak bracht bij tot de daad.

Hieronder, som ik de gebruikte kleuren voor jullie op:
 
 Naast enkele stipjes te zetten, zien jullie dus ook dat ik geel gebruikte om de reflectie van de zon na te bootsen. Weer zo'n leuke tip om je copic werkjes realistischer te maken.

Met distress inkt maakte ik een passende achtergrond (zon en lucht) en stempelde ik de zin ("Handmade from me" Whimsy Stamps).

Prettig weekend!