NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 29 april 2016

Zonderlijnen Kleur Techniek

Hallo Copic-vrienden! 

Ik, Ellen, heb weer een post voor jullie klaar staan. Vorige week was het bij ons zo goed weer, daarom besloot ik om een leuk lente kaartje te maken. Deze keer heb ik mezelf uitgedaagd om deze keer de 'zonderlijnen' kleur techniek te gebruiken. Hierbij is het de bedoeling dat je met een heel lichte inkt de stempels op je kaart stempelt (ik heb hier hele lichte distress inkt voor gebruikt). Als je vervolgens de afbeeldingen inkleurt, lijkt alsof je het helemaal zelf hebt getekend.

Hier zien jullie het effect op mijn kaartje:
Voor deze kaart gebruikte ik "Spring Critters" van Penny Black en "Frechie Kody" van Some Odd Girl die ik ingekleurd heb met mijn favoriete medium; Copic's natuurlijk (hihi). Graag som ik voor jullie de gebruikte kleurtjes op:

Groen: G17, G07, G14, YG23, YG11
Blauw: B02, B00, BG10
Oranje: YR07, YR04, Y17
Bruin: E47, E37, E35, E33, E31
Grijs/Wit: W3, W1, W0, 100, 0
Roze: R22, RV24, RV10
Paars: V06, V04, V12

Ik wens jullie allemaal een hele fijn weekend en tot snel!

Geen opmerkingen: