NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 4 april 2016

Ballonnenmuisjes

Goedemaandag beste Copic vrienden,

Heeft iedereen een fijn weekend gehad en genoten van het mooie weer?
In april heb ik altijd heel veel verjaardagen. En dan is het leuk om super vrolijke verjaardagskaarten te sturen! 


De stempels van House-Mouse Designs (Stampendous!) lenen zich daar altijd wel voor vind ik. 
Deze heet de "Balloon Trio". 


Voor de ballonnen heb ik extra vrolijke kleuren gebruikt:
Y02, Y06 en Y08
YG01, YG05 en YG23
BG01, B02 en B04
Y38,YR16 en YR68
BV11, V15 en BV17
R02, R05 en R08


Voor de muisjes: E00, E01, E15, Y26 en E37

Het zand heb ik gekleurd met BG90 en W1
De lucht met BG000 en BG01 en bewust wat streperig gelaten door met de botte bestelpunt te kleuren. Dat is wat realistischer dan dat het 1 groot egaal blauw vlak zou worden. 

Bedankt voor het langskomen op dit blog en tot de volgende keer!
groetjes,

Marielle Weichert

Geen opmerkingen: