NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 6 maart 2016

Love is Forever

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer. 
Het is vandaag mijn beurt om hier iets te plaatsen.

2 weken geleden een superleuke workshop van Diny, Annie en Alexandra gehad. Het maken van achtergronden met copics. Annie gaf een superleuke workshop met de airbrush. Deze had ik alweer een tijdje geleden (vorig jaar) gekocht en stond in zijn doos onder mijn hobbytafel, nooit gebruikt. 
Na deze superleuke workshop is hij op mijn tafel beland en ben begonnen met achtergrondjes te maken.

Voor deze kaart heb ik achtergrond papier gemaakt met stencils van Dutchdoobadoo en Clubscrap stencils.
De digistamp en text zijn van Simplybstamps


Gebruikte copics:
Achtergrond : R46 en B26
Haar : C9-7-5-3
Huid: E04-11-21-00-000-R20
Shirt : R59-46-27
Short : B28-26-24
Tatto : C3
Sjaaltje : R59-46-27-B26
Ogen : YG67-63-61/C3-0-blender

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: