NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 1 februari 2016

"Just for You"

Hoi allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Omdat het alweer februari is, is het dit keer een valentijnskaartje geworden.
Voor dit kaartje heb ik een digistamp van Tiddly inks gebruikt.


Als basis voor mijn kaart heb ik cardstock van Bazill gebruikt, het design papier is de lijn van Studio light van vorig jaar, die nog steeds super leuk is. 
Ik heb diverse die's gebruikt, t.w.:
Go Kreate Large Frilly Frames 5
Prima Fillagree lace doily
Spellbinder Labels 39 en Labels 39 Decorative Elements
Magnolia bloemetjes en blaadjes
Memory box heart ribbon
De text is een stempel van Lily of the Valley.


Copics :
Hartslinger : T5-R39-37-35
Jurk : T7-5-3/R39-37-35/R85-83-81
Papier : R85-83-81/R39-37-35
Huid : E04-11-21-00-000
Haar : E49-59-27-23

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

corryskaart zei

reuze mooi en leuk gemaakt met al die gave stansen
groetjes corry

Juanita zei

Héél erg schattig je kaartje! Mooi gekleurd ook.
Liefs Juanita