NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 17 februari 2016

Beetje ziekjes


Hallo Copic fans,

Hier in de buurt heeft de griep ook toe geslagen en zo ook een gat in mijn beterschap's kaarten. Dus vandaag een beterschap's kaart om het geheel weer aan te vullen, het is een kaartje geworden voor een zieke man ( van deze verpleegster knappen ze vast op).


Het design papier komt uit een blokje van "Authentique"van de serie "Everlasting" in combinatie met rood cardstock. De kaart verder afgemaakt met een stempel van een medicijn flesje met losse teksten, en drie maten rol roosjes van MFT.


Het afdrukje is een digi van Kenny K. ben begonnen met de achtergrond want mijn papier was wit en dat stond niet met het gebroken papier uit het blokje. Vervolgens de huid en het haar, wilde het haar iets blonder houden dan dat ik normaal doe. Als laatste de kleding en wit blijft een lastige kleur, met de N serie goed te doen maar je gebruikt al gauw te veel of te donkere tinten.


Gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E09 - YR24 - Y26 - Y13 - E50
Wit : N3 - N2 - N1 - N0
Rood : R39 - R29 - R24 - R14
Achtergrond : E42 - E41 - E40
Ondergrond : E47 - E44 - E43

 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet weer van deze mooie dag.

1 opmerking:

Ellen H. zei

Dit vind ik echt prachtig