NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 11 december 2015

Snow Kisses


Hallo lieve Copic fans,

Het is alweer vrijdag en het weekend staat voor de deur. We hebben onze kerstboom versiert en het huis ook in de kerstsferen gebracht. Nu alleen nog de kerstkaarten versturen. Ik ben de afgelopen week ook alleen maar bezig geweest om de laatste kerstkaarten te maken. Op de één of andere manier begin ik toch telkens weer te laat. Maar volgend jaar ga ik echt op tijd beginnen en proberen elke maand in ieder geval 2 kerst kaarten te maken, zodat ik niet in de laatste weken er nog zoveel moet.

Maar dan nu over op de kaart van de dag hihi. Het is zoals jullie al raden een kerstkaart geworden. Deze heb ik gemaakt toen mijn broer en schoonzusje met mijn lieve kleine nichtje op bezoek waren. Mijn schoonzus vind het ook heerlijk om te freubelen en het kleuren met Copics vind ze ook geweldig ^.^ Als mijn nichtje oud genoeg is zal ze ook wel lekker met mama en tante gaan kleuren.

De digi die ik dit keer heb gebruikt is er 1 van Tiddly Ink en heet Wryn with Snowman, is ie niet schattig?


De stans die ik heb gebruikt voor de kerstroos is van Memory Box en is gestanst uit wit glitter papier en rood linnenkarton. Blijven toch hele mooie stansen. Het hulst takje met besjes is gemaakt met de Floral Punch van Nellie Snellen. Het achtergrond papier is van Bo Bunny. De Card Art mal die ik heb gebruikt heet Mittens en is van Dutch Doobadoo. Nog een lintje met belletjes erbij en een tekst van de kraftsheet van Dutch Doobadoo en klaar is de kaart.

Helaas zie je het niet zo goed op de foto, maar ik heb schaduw van de sneeuwpop gemaakt met lichtblauwe kleuren. 
  

En terwijl ik de accessoires van de sneeuwpop in de kleuren van het papier heb gekleurd heb ik voor Wryn iets meer traditionele kleurtjes gekozen, zodat ze er toch een beetje uit springt.


Dan nu de kleuren die ik heb gebruikt voor de digi:
Wryn:
Haar: YR04-YR07-E08-E09-E29
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13
Jurk en muts: R24-R46-R59
Schoenen: C4-C6-C8-C10-100
Sneeuwpop:
Muts en sjaal: BG72-BG75-BG78
Schaduw: BG0000-BG000-B000-blender

Ik hoop dat jullie ook allemaal klaar zijn met de kerstkaarten en dat jullie weer lekker kunnen gaan kleuren dit weekend. Ik denk dat ik nog even door ga met kerstkaarten, aangezien ik nu lekker in de sfeer begin te komen. Dan heb ik alvast een voorraadje voor volgend jaar hihi.

Een heel fijn weekend allemaal en tot de volgende keer maar weer.