NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 6 december 2015

Season's Greetings

Hallo lieve Copic fans,

De Sint heeft Nederland weer verlaten en we gaan ons voorbereiden op de kerst. Hebben jullie er ook zin in? Nou ik wel. Dit weekend wordt bij ons de boom versierd. Maar er wordt natuurlijk ook de laatste hand gelegd aan de kerstkaartjes, want ik moet er nog een paar. Zijn jullie al klaar?

Nu zag ik vorige week een aantal hele leuke nieuwe Card Art stencils bij mijn hobbywinkel van Dutch Doobadoo en kon het toch niet laten om deze mee te nemen. De eerste heb ik al gebruikt en de tweede ga ik zeker ook nog gebruiken. Ik had eerst alles al klaar gelegd voor een gewone kaart tot ik deze tegen kwam tijdens het leegruimen van mijn aangeschafte schatten. Dus was de verleiding niet te weerstaan en heb ik er maar een sneeuwbol van gemaakt.


Ik heb een aantal sneeuwvlokstempeltjes gebruikt van Studio Light. Die zijn wel erg lief en maken de rand net iets fleuriger, vinden jullie ook niet?
De sneeuw waar mijn beertje op staat is van Craft Emotions en heet Foam Ball Clay. Het achtergrond papier is van Bo Bunny.


Ik ben begonnen om mijn beertje gewoon in te kleuren met de volgende kleuren:
Beertje: E15-E17-E19-blender + R20-R02 + E31-E33-E35
Muts: R05-R24-R27-R29 + W00-W1-W3-blender

Daarna ben ik met de Colorless Blender over de beer heen gegaan met de stippeltechniek. Dit om de beer een iets minder glad uiterlijk te geven. Nu ziet hij er wat fluffiger uit. 

Ik hoop dat ik jullie nog een beetje inspiratie heb kunnen geven om aan die laatste kerstkaarten te beginnen en wens jullie een heerlijke zondag toe en ga hier weer aan de kerstkaarten verder en de boom versieren ^.^
Tot de volgende keer maar weer.


Geen opmerkingen: