NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 14 oktober 2015

In verwachting


Hallo Copic fans,

Aan mij weer de eer om jullie vandaag een kaartje te laten zien, het is een strak kaartje geworden.
De kaart is gemaakt voor een jong modern stel dat in verwachting is, jong en modern maar ze is wel druk bezig met breien. Vandaar dat ik heb gekozen voor een achtergrond van MFT "Sweater Stitch", deze bewerkt met de "Pearlescents" roze en blauw van PanPastel. De tekst op de zelfde manier maar dan met geel en groen, deze uit gestanst met de "Bottlecaps letters" van MFT.


Het afdrukje is een digi van "Make it Crafty" ook weer uit een hele leuke serie. Natuurlijk gekleurd met de Copic's, dit is voor mij toch de meest ontspannen manier van kleuren.

De gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E51
Haar hem : E49 - E47 - E44 - E43
Blauw : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Groen : YG17 - YG25 - YG07 - YG23
Schoenen hem : E27 - E25 - E23 - E21
Schoenen haar : C9 - C7 - C5 // C3 - C1 - C00

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en lees jullie reacties graag.



Geen opmerkingen: