NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 25 september 2015

With love and best wishes


Hallo copic fans,

Aan mij weer de beurt vandaag om jullie een kaartje te laten zien. Het is alvast een kerst kaart geworden want daar begin ik eigenlijk altijd te laat aan.
Het design papier als achter grond komt uit een set "Winter Joy"van "Scrap Berry's" heb dat zo gelaten zonder extra papier daar dit wel heel mooi uitkomt aan de zijkant.
De bloemen zijn een stans van "Magnolia" met de naam "Poinsettia" blijf dit een hele mooie stans vinden.
Langs de randen van de bloemen en de tekst bewerkt met inkt, MFT - Chocolate Brown. 


Het afdrukje is een digi van Weestamps, deze zijn ook zo leuk en lief. De kleuren van het papier en de craft terug laten komen in de afbeelding om het weer een geheel te laten worden.


Gebruikte kleuren zijn : 

 Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - YR21 - Y15 - E50
Blauw : B09 - B07 - B05 - B02 - B01 - B000
Bruin : E47 - E44 - E43 - E41
Rood : R39 - R37 - R29 - R24
Groen : BG99 - BG96 - BG93
Kat : R22 - R20 - T7 - T5 - T3 - T2 - T0
Achtergrond : B91 - B52 - B0000
Grond (sneew) : B0000 - V20 - C1

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

1 opmerking:

Unknown zei

Stunning and lovely Christmas card. the stamp is fantastic and I love th coloration.
Francy