NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 16 september 2015

Need a hug?


Hallo beste Copic liefhebbers,

Vandaag is het weer zover, ik mag jullie weer een kaartje laten zien. Deze is het geworden:


De stempel is van C.C. Designs, afgedrukt met Memento zwart op Perfect Colouring Paper. 
Ik wilde eens een keer geen rode of bruine kat dus koos ik voor deze kleuren;
BGOOO, BGO1, BGO5, BGO7 en BGO9


Voor de poten en de staart heb ik gekozen om "streepjes" te maken in plaats van het normaal inkleuren. 


Voor de tenen/kussentjes heb ik de volgende kleuren gekozen:
BG9O, BG93, BG96 en BG99


Aan het einde heb ik nog wat accenten aangebracht met een witte sharpie en een zwarte Mircron pen. 
Daarna heb ik de hele afbeelding gemaskerd en met Copic Airbrush en marker Y11 een achtergrond gemaakt. 

En voor degene die niet van blauwe katten houden heb ik hem ook maar eens een keertje in de YR kleuren gemaakt....


De tekst zit overigens aan de stempel vast....
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en dat ik jullie de volgende keer weer hier tref!
Bedankt voor het langskomen op het blog en groetjes,

Marielle Weichert-Welten

1 opmerking:

Unknown zei

Oh jee, beetje late reactie.

Heerlijke kwaaie kater 😄