NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 6 september 2015

"May your day be ......"

Hallo allemaal,

Vadaag is het mijn beurt om jullie weer iets te laten zien.
Op facebook doe ik mee met een verjaardagscirkel. Daar heb ik nog een paar verjaardagskaartjes voor nodig. Dus het is een verjaardagkaart geworden (moet er nog een paar maken!!)

Voor dit kaartje heb ik een superleuk Tiddly ink digistempeltje gebruikt.


Ook was het al een tijdje geleden dat ik een easel-kaartje had gemaakt. Zo superleuk om te doen.


Gebruikte materialen:
Cardstock : Bazill
Design papier : Studio light PPSL16
Die: Spellbinder Fleur de Elegance
Bloemen: the Ribbon Girls
Text : Taylored Expressions


Gebruikte copics:
Huid : E04-11-21-00-000
Jurk : R85-83-81 / R89-46-37 / T7-5-3
Schoenen : T7-5-3
Hartslinger : R89-46-37
Haar : T7-5-3

Leuk dat je bent langs gekomen en tot de volgende keer!



1 opmerking:

corryskaart zei

erg leuke verjaardagskaart en met een leuke afbeelding en prachtig gekleurd!!
groetjes corry