NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 4 september 2015

Mariko is mad


Goedemorgen allemaal,

De maand september is weer begonnen en dat betekend dat de 'R' weer in de maand zit. De zomer is voor het grootste deel voorbij en dat stemt mij persoonlijk niet al te vrolijk.

Ik geloof dat het meisje op de onderstaande kaart er ook een beetje last van heeft:-)


Dit boos meisje is een digi is van Mo Manning - Mariko is mad. Het merk van het design papier moet ik jullie schuldig blijven...sorry! Deze kaart heb ik 3 maand geleden al in het voren gemaakt en ik heb het opgeschreven...ergens...oeps!


Gelukkig heb ik de nummers van de copic markers wel bij de hand 
voor jullie.

*Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
*Haar - E51, E31, E33, E35, E57 en E59
*Jurk - R22, R14, R24, R46 en R59
Y00, Y11 en Y13
*Konijn - E30, E31, E33 en E34
*Grond - W00. W0, W2 en W4


Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: