NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 14 september 2015

Ik mis je... Elke dag een beetje meer!


Goedemorgen lieve allemaal,

Daar ben ik weer, Mieke, met een kaartje voor jullie.

Het is een kaart geworden met een mooie digi van Deviant Art, weer een keer wat anders.


Deze kaart heb ik gemaakt voor een speciaal  iemand die niet zo van 'poppetjes' houdt en dus vond ik deze stoere chick wel een leukerd! Het design papier komt uit een blokje van My Minds Eye - Be Amazing, en sluit perfect aan bij de kleuren van de copics. Ik doe het meestal andersom dan  alle andere kleursters... Ik kleur vaak eerst en bedenk dan dat ik er nog bijpassend papier bij moet gaan zoeken. Misschien moet ik het toch ook eens andersom gaan doen. Ik denk dat het een stuk makkelijker is...hihi!


De gebruikte copic markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
Haar - BG11, BG15, BG49, BG78 en 110
Jurk - BV20, BV23 en BV25
Sokken  - BG11, BG15 en BG49
Stoel - E50, E30, E31 en E33
Kussens - W00, W1, W3, W5 en W7
Tissue box - C00, C1, C3 en C4


Nog een close-up van de haren, van zwart naar heel licht zeegroen. Wat dat betreft ook weer een keer iets anders. Anders is vaak leuk, tenminste dat vind ik dan hé!


Een paar stoere tags voor deze toch best wel stoere kaart, gemaakt met een oude stans van Magnolia. 


De tekst heb ik zelf op de computer gemaakt, soms heb je een bepaalde tekst in je hoofd die je niet in stempelvorm bezit en dan is het zelf maken een fijn alternatief:-)

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is en als er vragen zijn dan hoor ik het graag. Een hele fijne maandag en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

Colinda zei

Prachtige kaart en haar haar is super zo!
Een goed begin van de week,
Colinda

Juanita zei

Ik vindt haar super mooi, ook die kleur van haar haar is geweldig!
Liefs Juanita

*mieke* zei

Bedankt voor jullie lieve reactie's Colinda en Juanita!
Groetjes Mieke