NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 september 2015

House Mouse

Hoi hoi, hier ben ik weer met een kaartje. Een tijdje geleden heb ik een bezoekje gebracht aan de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.  Leuk om weer eens rond te lopen, was er nl al een paar jaar niet geweest. Ik werk namelijk in een hobbywinkel, dus niet echt de behoeft om dan ook nog eens naar de beurs te gaan. Maar ik mocht mee en dat liet ik me geen 2 keer zeggen.


Op die dag heb ik een paar stempels gekocht van House Mouse. Deze stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje, dus net zo lang gezocht op de beurs tot ik ze vond.


Deze 3 muisjes liggen eigenlijk onder de Amerikaanse vlag, maar ik heb er een herfstig dekentje van gemaakt. Ook het papier heb ik op de beurs gekocht.

De kleuren copics die ik heb gebruikt zijn:
Groen: YG61 - YG63 - YG67
Oranje: E18 - E15 - YR07 - YR04
Haar muisjes: E41 - E43 - E44
Roze: R11 - R20
Huid muis: E50 - E51 - E53
Bruin deken: E43- E44  - E47 - E49
Sterren: Y26

Veel liefs,
Renata

1 opmerking:

corryskaart zei

hoi renata
een reuze leuke/mooie kaart en ja housemorse vind ik altijd al reuze leuk!!
groetjes corry