NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 11 september 2015

Enjoy your day

Hallo allemaal,
Het is heerlijk nazomeren,
daarom vandaag van mij , Marion , 
een vrolijk zomers getint kaartje.
Gemaakt met mooie vissen digi van Aurorawings:

Ik wilde graag kleurtjes voor de vissen die natuurgetrouw zijn.
Daarom gekozen voor een oranje/geel/bruin tint.
De Copic kleurtjes die ik gebruikt heb voor de vissen zijn:
E15 - YR07 - YR14 - Y15 - Y00 - E55 - E53 - E51

En hier is het kaartje met deze mooie vissen:

Op het oogje van het katje (een wit pareltje) heb ik met de zwarte copic stift een rondje
gemaakt zodat het lijkt op een oogje.
Geniet van de prachtige natuur die dit seizoen aanwezig is.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,


Marion

1 opmerking:

Juanita zei

Heel erg mooi Marion!
Liefs Juanita