NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 31 juli 2015

50 jaar getrouwd


Hallo Copic fans,

Hier ben ik weer met een kaart je voor jullie het is een kaart die is gemaakt voor de 50 jarige bruiloft van mijn oom en tante. Het hart in midden is een stans van Aurelie, het achtergrond papier komt uit een blokje van "Authentique" van de lijn "Smitten" verder is de kaart afgewerkt met roosjes een stans van "Cherry Lynn - Heart to Heart" ( al ouder maar blijft super) en als laatste is de tekst geprint en uit gestanst met de "MininTicket Border van MFT".


De giraffen zijn stempels van "Vilda Stamps" heel leuk voor dit soort gelegen heden. Weinig kleuren gebruikt en toch weer een hele opgave voor me. Het klikt echt niet het kleuren van dieren met mij.


Gebruikte kleuren zijn :

Licht bruin : E33 - E31 - E30
Bruin : E35 - E37 - E39
Rood : R29 - R24 - R22

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 

1 opmerking:

Marijke zei

Hij is leuk geworden hoor Wenda, je giraffen zijn prachtig!Groetjes Marijke.