NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 28 juni 2015

Video-tutorial: De 10+2 regel

Hallo lieve Copic fans,

Vandaag is het weer zondag en dat betekend een tutorial. Dit keer mag ik jullie voorzien van een nieuwtje. Ik heb namelijk iets heel leuks gevonden op het internet. Ik was er zelf nog niet bekend mee, maar het is wel een hele leuke techniek om uit te proberen.

Hieronder de video met de uitleg en een voorbeeldje dat ik heb ingekleurd. De digi is van Make it Crafty en heet: Brian Jogging.


Hieronder nog de voorbeeldjes die ik aan het begin van de video heb laten zien:


En hier de kaart die ik heb gemaakt met de afbeelding die ik in heb gekleurd. Het is een mannenkaart en die hou ik altijd zo CAS mogelijk, ook omdat ik eigenlijk nooit weet wat ik er op moet doen hihi. Het achtergrond papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny.



De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E04-R02
Haar: E55-E57-E59
Shirt + schoenen: YR00-YR12-YR24
Short: YG01-YG13-YG25
Sokken + schoenzolen:W00-W1-W3-W5

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe en tot de volgende keer maar weer.



Geen opmerkingen: