NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 17 juni 2015

Labelkaart

Hallo,

Daar ben ik weer. Dit keer met een labelkaart, gemaakt met een sjabloon van Dutch doobadoo. 
De achtergrond op de kaart is gemaakt met een masker, Versamark en parelmoerkleurige PanPastels. Saskia maakte deze voor me voor een demo, ik had hem nog liggen en heb er een plaatje bij gekleurd.
Het plaatje is een digitale afbeelding van Ppinky dolls, aandoenlijke popjes, die van die mooi getekende haartjes hebben. Er staan al heel veel streepjes getekend, daarom krijg je snel een prachtige haardos.
Het ovaal, de vlinders en de bloemen zijn gemaakt met Metallic karton en Noor-Design stansen.
Voor het kleuren van de afbeelding gebruikte ik mijn Copic markers.

Huid E00-21-11-13
Haren E21-25-29
Groen YG00-03-17
Rood R14- 27-39
Ogen BG00-02

Ik gebruik hier wat donkerdere kleuren voor de huid, omdat er al veel schaduw in zit en ik dit keer op crèmekleurig papier heb gekleurd.
Tot een volgende keer
groet Diny

1 opmerking:

lotjescreaties zei

Super mooi gedaan, wat is het weer mooi gekleurd.
Grtjs lodia