NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 april 2015

Sneeuwpret

Hallo allemaal!

Het is Sandra hier, met vandaag mijn allerlaatste kaartje als DT-lid van Copic Marker Benelux. Ik heb ervoor gekozen om te stoppen, zodat ik meer tijd met mijn gezinnetje door kan brengen, maar ik zie jullie vast allemaal terug op het blog of op Facebook.

Op naar mijn kaart. Ik heb mezelf gedwongen om vast te beginnen met mijn kerstkaarten, anders weet ik het wel weer. In november wordt het dan weer stressen, haha!

 Zoals je ziet, niet helemaal in de traditionele kleuren, maar wel lekker winters. Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit een blokje dat ik nog had liggen.

 De digi is er een van Art by Mi Ran, Winter girl with hat and scarf. 
Ik heb de volgende kleuren gebruikt
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Wangen en lippen: R20, R22
Haren: E53, E55, E57
Roze delen: R81, R83, R85
Rode delen: R35, R46, R59
Blauwe delen: B23, B24, B28
Sneeuwsterren: BG0000, BG000, BG10
De witte stipjes op de jas heb ik met Copic Opaque White gemaakt.
De ronde sneeuwvlokken heb ik bewerkt met een pearlen pen.

 De tekst komt uit een set van Noor Design, en witte randje heb ik er zelf met een witte pen omheen getekend.

Tot slot de bloemetjes, deze zijn van Wild Orchid Crafts. Het lint en kant wat ik heb gebruikt komt uit mijn voorraad.

Dit was het namens mij. Ik wil het gehele team van Copic Marker Benelux bedanken voor de fijne tijd, en natuurlijk wil ik ook jullie, trouwe lezers, bedanken voor jullie lieve woorden! Het was me een waar genoegen!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: