NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 6 maart 2015

Travel

Hallo lieve Copic fans, 

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren met een leuk kaartje. Ik heb gekozen voor een stempel van The Stamping Chef, die tegenwoordig Slinky  <3 Tart heet. Helaas hebben ze niet meer alle Digi's die ze eerst hadden. Maar heb er toch nog een paar weten te bemachtigen voor ze over gingen naar een nieuwe naam. Dit is er 1 van en die heet You're Koalafied!


Voor de kaart heb ik als basis gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Card Art 4 Petals. Ik vind hem zeer geschikt voor de wat grotere plaatjes. 
Ik heb aardig wat Noor Design! stansen op deze kaart verwerkt. Ze pasten er gewoon bij. Ik heb gebruikt: -De sterrenrand, -roll-up roses, -blaadjes
Het papier is van Simple Stories - Urban Traveler, Simple Stories -Teal Stripes/Tickets en Studio Light - Vintage Line.

De afbeelding heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copic Markers en daarna uit geknipt.

De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13
Ogen: YG97-E70
Lippen: R24-R29
Haar: E08-E09-E29
Shirt + Short: YG91-YG93-YG95-YG97
Blouse + Hoed: E41-E42-E43-E44-T5 (Voor extra diepe schaduwen)
Koala:W1-W3-W5-T4-T6-T8-100-E000-E00


Hier nog een close-up van de roll-up roosjes. De zijn zo leuk en te maken in de juiste kleur met leuk papier hihi.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om weer lekker creatief aan de gang te gaan en wens jullie een prettig weekend toe.




4 opmerkingen:

marion zei

prachtig kaartje en heel mooi afdrukje, ook supermooi gekleurd, liefs, Marion

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Marion voor je lieve complimentje
lieve groetjes Alexandra

Janette van Otterlo zei

Geweldig kaartje weer. En mooie kleurencombi voor het haar. Die staat genoteerd! :-)
Grtz Janette

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Janette voor het compliment en ik was ook heel blij toen Diny mij deze combo leerde hihi
lieve groetjes Alexandra