NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 13 maart 2015

Congrats

Hallo allemaal,
het is vrijdag en dus bijna weekend.
Vandaag mag ik, Marion jullie inspiratie geven op dit blog.
Ik heb gekozen om een mannenkaartje te maken.
Ik vind dat altijd veel moeilijker dan een vrouwenkaartje.
Ik heb gekozen voor een ietwat sexy stempeltje van Karleigh Sue.

De copic kleurtjes die ik voor dit afdrukje gebruikt heb zijn:
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Haar: E49 - E79 - E77 - E74 - E70
Lint en strik: R59 - R27 - R24 - R22
De blauwe stipjes rondom de afbeeling zijn gemaakt met:
BG09 - BG05 - BG01- BG000.

Natuurlijk laat ik ook het hele kaartje zien :) .
Ik heb gekozen om het rustig te houden, omdat het een mannenkaart is.
Ik heb dan ook niet al te veel frutsels gebruikt.
Een katje paste er wel op hihi.


Wat fijn dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot een volgende keer.
Liefs,

Marion

1 opmerking:

Dobra zei

Very lovely work.
Looks great,
I really like it.