NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 19 december 2014

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Het is Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt om jullie weer te inspireren.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb de afgelopen tijd zo ontzettend veel kerstkaarten gemaakt, dat ik ze niet meer kan zien. 
Nou ja, zien is niet helemaal waar, maar ik moet er niet aan denken om er nog meer te maken.
Ik verlang naar het voorjaar, dus ik heb vandaag een vrolijke, pastelkleurige kaart om met jullie te delen.

 Ik heb een paperpad van Teresa Collins gebruikt, wat een prachtige kleurtjes zitten hierin zeg! Daarnaast heb ik diverse stansjes gebruikt om mijn kaart te versieren

 De stempel die ik heb gebruikt is van Little Darlings Rubber Stamps, en deze dame heet Yuki.
Ik heb natuurlijk mijn Copic Markers gebruikt om haar te kleuren, en wel de volgende
Huid: E000, E00, E11, E13 en E93 voor de wangetjes en lippen
Haar en ogen: E53, E55, E57
Jurk: RV91, RV93, RV95, RV99, W000, W0, W2, W5

De bloemetjes die ik heb gebruikt zijn van Wild Orchid Crafts.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Liefs, 

Sandra

Geen opmerkingen: