NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 19 oktober 2014

Video-tutorial: het inkleuren van een giraf

Hallo lieve Copic fans,

Het is alweer zondag en dat betekent dat we weer een tutorial voor jullie hebben. Vandaag mag ik jullie iets laten zien en dat doe ik weer met een videotutorial. Ik ben er nog niet helemaal aan gewend, maar al doende leert men zeggen ze toch? Ik hoop dan ook dat jullie het en leuk filmpje vinden en dat jullie er misschien wat van leren. 

Ik ben aan de slag gegaan met de "uitdaging" van Marcelline Bellaire. Dit was voor mij ook inderdaad wel een uitdaging, want meestal kleur ik poppetjes of bloemen en geen giraffen in ^.^  . Het was dus ook even stoeien met de kleuren, maar geloof dat ik wel een goeie combinatie heb gevonden. Marcelinne, ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Hier dan de kaart die ik heb gemaakt met een giraf.


De gebruikte Copics zijn: 
Huid:E50-E51-E33 en voor de schaduw BV02 en C3
Vlekken: Y21-YR24-YR14
Hoeven: W1-W3-W5
Lucht: B0000-B91-C00-C1-0(blender)
Gras: BG93-BG96
Grond: W0-W2-W4-W6

Ik hoop dat jullie weer een beetje geinspireerd zijn door deze tutorial en dat jullie de stiften weer pakken en gaan kleuren.

Een prettige zondag toegewenst en tot de volgende keer maar weer.


5 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janette van Otterlo zei

Leuke tutorial, daar heb ik echt wat aan, want ik was altijd om de vlekken heen aan het pielen :-)
Nu dus niet meer!
Grtz Janette

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Janette, dat is goed om te horen ^.^
lieve groetjes Alexandra

Gertrude zei

WOW, ich bin begeistert, sooooooooooo schön gemacht
glg Gertrude

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Danke shön Gertrude ^.^ Ich habe es mit viel spaß gemacht.
Liebe gruß Alexandra