NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 10 oktober 2014

Veel geluk in jullie nieuwe woning

Hallo Copic fans!

Het is Sandra, en vandaag aan mij de eer om jullie weer te inspireren!
Deze keer laat ik jullie een kaartje zien dat ik heb gemaakt voor mijn zwager en schoonzus, omdat ze gaan verhuizen. Het zijn vrij veel foto's, en ik hoop dat jullie hierdoor een goed beeld van het totaal hebben. Uiteraard sta ik wat meer stil bij het kleurwerk en de Copics die ik heb gebruikt.

Ik heb gebruikt gemaakt van een mal van Dutch Doobadoo. Het papier wat ik heb gebruikt, komt uit een blokje van My Minds Eye

Ik heb het deurtje opengesneden aan een kant, en daar mijn tekstje achter gestempeld.

Ook het raampje heb ik open gesneden, zodat je al een klein beetje kan zien wat voor stempel ik heb gebruikt.


En dan hier eindelijk het hele plaatje! De digi die ik heb gebruikt is van Wee Stamps, ze heet Amy.
 En nog even een close-upje zodat jullie het goed kunnen zien.
De gebruikte Copic kleuren
Huid: E000, E00, E11, E13
Wangetjes: E93, E95
Haar: E13, E08, E09, E18
Oranje: YR20, YR23, YR27
Blauw: BG05, BG07, BG09
Groen: YG93, YG95, YG97

Als laatste in de punt van het dak nog wat bloemen.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Tot de volgende keer!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: