NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 oktober 2014

Sunflower Sprite

Hallo allemaal!

Het is Sandra, en vandaag ben ik iets later dan jullie gewend zijn. Mijn excuses daarvoor. 
Het is vandaag mijn beurt om jullie weer te inspireren en dat hoop ik met de volgende kaart te kunnen doen.

Dit kaartje is anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik ben namelijk uitgedaagd door een vriendin van me om eens een kaart zonder embellishments te maken. Ik kan je zeggen dat het een zware bevalling was haha! Geen lintjes, kantjes, bloemetjes, pareltjes, niks voor mij! :P


De digi die ik voor deze kaart gekleurd heb, is van Aurora Wings, ze heet Sunflower Sprite.
Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt.
Huid: E000, E00, E11, E13 en E93 voor de wangetjes
Bloemblaadjes: R83, R85, R89, Y32, Y35, Y38
Blaadjes: G40, G43, G46

Het papier dat ik heb gebruikt voor mijn kaart is van My Minds Eye.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! Gaan jullie de uitdaging om geen embellishments te gebruiken ook aan? Ik zie jullie creaties graag!

Liefs, 

Sandra