NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 1 oktober 2014

Stoere meidenkaart

Hoi allemaal,

Hier is weer mijn bijdrage voor het blog van Copic Benelux.
Dit digistempeltje van Mo's digital pencil had ik al een poos geleden gekocht.
Ik vind 'm echt heel leuk, en kwam er nu aan toe om er een stoere meidenkaart mee te maken.

copic 1 okt.

Om alles bij elkaar te laten passen, heb ik weinig verschillende kleuren gebruikt.
Het zwart wat ik voor het haar heb gebruikt, heb ik ook in de kleding terug laten komen.

Ik ben met het haar begonnen met de op een na donkerste kleur zwart. Dat is C8.
Daarmee heb ik de schaduwen gemaakt.
Vervolgens heb ik de schaduwen verder getrokken met C5. Daarna met C3 en C1.
Daarna ging ik weer terug met 100 voor de donkerste schaduwen.
Daarna weer de schaduwlijnen uitbreiden met C8, vervolgens C5, dan weer C3 en C1 om het vlak te vullen.

Hier nog een close-upje:

copic 1 okt b.

Alle gebruikte kleuren:
huid: E000/ E00/ E11/ E21/ E04/ R21/ R20
haar: 100/ C8/ C5/ C3/ C1
roze: R89/ R85/ R83/ R81
ogen: B97/ B95/ B93

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Unknown zei

Wow! Dat is echt een stoere meid!