NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 oktober 2014

May your birthday be ......


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Het is een mannenkaart geworden want daar was ik weer helemaal door heen, Het afdrukje is van Kenny K. uit een al oudere serie maar ik vind ze persoonlijk super voor een mannen kaart.


Aan de rest van de kaart heb ik niet veel gedaan alleen een label van MFT en een tekst stempel maar weet niet van welk merk deze is.
Vind het afwerken van een mannen kaart altijd weer moeilijk daar je niet in de weer kan met bloemen en frutsels.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Blauw : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Rood : C7 - R39 - R37 - R35 - R32
Zwart : C9 - C7 - C5 - C3
Haar : E37 - E25 - E35 - E30

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje

Geen opmerkingen: