NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 17 oktober 2014

"Let it snow"

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
De tijd vliegt voorbij dus ben nu lekker bezig met het maken van mijn kerstkaartjes.
Ik heb al een redelijk voorraadje liggen, maar ben er nog lang niet.

Aangezien de gezondheid van mijn vader ook nog steeds te wensen over laat, heb ik helaas weinig tijd om een lekker te hobby-en. Maar als ik dan tijd heb, ben ik in mijn hobbykamer te vinden.

Deze keer laat ik jullie een digistempel van Lacy Sunshine zien, heb wat te veel frantage gebruikt waardoor ze nu in een sneeuwstorm loopt.


Gebruikte copics:
Jas/muts/zak/kado's/schoenen/sjaal:
BG78-75-72-71(zelfgemaakt)-70/E44-43-42-41-40
Huid: E04-11-21-00-000-R20-22
Ogen : YG67-63
Haar : E29-25-23

Gebruikte materialen:
Cardstock: bazill
Design papier : Joycraft winter pad
Die's :
Joycraft
Spellbinders
Marianne Design
Memory box
Dutch Doobadoo art Gingerbread

Leuk dat jullie weer zijn komen kijken en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Malika zei

Prachtige kaart

Malika

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda