NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 20 oktober 2014

kaartje voor een bijzondere jongen

Hoi allemaal,

Vandaag weer een bijdrage van mij voor op het blog van Copic Benelux.
Ik heb een kaart gemaakt voor een kleine jongen die ernstig ziek is.
Hopelijk steekt dit hem even een hart onder de riem.

Copic Benelux okt 14c

Ik vond het wel een beetje lastig, omdat het om een kind van 3 jaar gaat.
Maar ik geloof toch, dat het aardig geslaagd is.

Copic Benelux okt 14

Hier nog een close-upje.

Deze Edwin heb ik gekleurd met de volgende Copics:
haar: YR04/ YR07/ E18/ E08
huid: E000/ E00/ E11/ E21/ E04/ R21/ R20
vest: R08/ YR07/ YR18
blouse: C3/ C1/ 0
broek: C5/ C3/ BG18/ BG15/ BG13

De broek heb ik met extra schaduw gemaakt, omdat ik dat wel bij een spijkerbroek vond passen.

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen: