NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 8 oktober 2014

Happy Halloween



Hallo bloglezers,
vandaag een kaart die ik bijna nooit maak, een Halloweenkaart.


Ik maakte hem voor een  bloghop bij Dutch Doobadoo. 




Ik heb als achtergrond het papier met de Bister erop gebruikt, dat je kunt zien bij deze post.
De afbeelding is een digi van  Ppinky dolls, een figuurtje dat makkelijk kleurt, omdat de schaduw er al ingetekend is. 

Druk de plaatjes wel af in "kleur"dan worden ze niet zo gitzwart. 


Ik heb de volgende kleuren gebruikt om mijn popje in te kleuren:
gezicht E000-00-11-13-04-15
haren N7-2-BV 21-23-25 
groen YG00-01-03-17-67
paars V12-15-17
bruin E13-15-18

De decoraties komen uit het PaperArt vel van Dutch Doobadoo, de tekst maakte ik op de computer, zet hem hieronder neer om te downloaden.





Ik hoop dat deze kaart jullie wat Halloween-inspiratie heeft gegeven. 
Ik ga deze kaart naar mijn kleindochter sturen, zij viert Halloween.
Groet Diny



1 opmerking: