NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 26 oktober 2014

For you


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien op dit blog vandaag, normaal gesproken hebben we op zondag een tutorial maar ik weet niets nieuws meer te verzinnen en wilde eigenlijk weer iets laten zien op gebied van haren kleuren. Dat is het stukje van het afdrukje dat ik toch het leukst vind om te kleuren, maar dan val ik weer in herhaling van wat al op het blog staat.
Willen jullie toch wat op dit gebied zien laat het me dan hier of op mijn eigen blog weten dan ga ik daar mee aan de slag.


Nou was dit plaatje toch nog een uitdaging voor me want heb nog nooit het haar een andere kleur gegeven dan een natuurlijke kleur dus blond, bruin, zwart of er tussen in maar altijd een natuurlijke kleur.
Zoals jullie zien is het deze keer toch echt geen natuurlijke kleur maar ROZE. Had zo maar zin om een roze met witte kaart te maken en dit is het geworden.
De achtergrond is gestempeld met "VersaMark" en dit bewerkt met 3 kleuren embossing poeder. De kaart is verder afgemaakt met wat roosjes een tag van "MFT" en natuurlijk stickles.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000
Haar : V99 - RV69 - RV66 - RV55 - RV02 - RV00

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en hoor graag in een reactie of jullie nog een tutorial willen op het gebied van haren kleuren.

3 opmerkingen:

Kreativmonster zei

Very nice choice of colours, Wenda, and phanstastic colouring (as usual!)
Big Hugs
Barbara

emsiescreaties zei

Vind m prachtig.....

Unknown zei

Prachtig die roze haren...