NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 31 oktober 2014

Creepy....Halloween....

Hallo Copicfans,

Vandaag op deze spookachtige dag aan mij de beurt om een kaartje te plaatsen.
Natuurlijk moest dat een Halloweenkaart worden.
Ook al vier je het misschien niet, voor de kinderen gaat het er toch een beetje bij horen.
Hier is mijn kaart:

Copic Halloween

Dit is nog een close-up van de vogelverschrikker:

Copic Halloween b

Ik heb de kleding met extra schaduw van grijstinten aangezet. Zo komt vooral het paars nog beter uit.
Ook heb ik voor de aarde dezelfde tinten gebruikt als in de blouse, dan wordt het een geheel.

De gebruikte Copics zijn:
C9/ C7/ C5/ C3/ C1/ 100/ 0
V06/ V05/ V04
YR12/ YR15/ YR18/ YR21/ YR23/ YR31

Bedankt voor het kijken en natuurlijk een fijne Halloween!

groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen: