NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 oktober 2014

Christmas balls


Hallo Copic fans!

Het is bijna weekend en wat gaan we doen? Lekker kleuren met onze Copics misschien? Dan heb ik hier een hele leuke kerstkaart voor jullie:


Het is een kaart die redelijk snel gemaakt kan worden en toch een prachtige uitstraling heeft. Iedere bal zit vol met Zentangle patroontjes.  En heel fijn voor mensen die graag kleuren, en dat zijn wij toch..... Wat hebben we nodig?


Natuurlijk weer het fijne markerpapier van Copic, de zwarte memento inkt en niet te vergeten de stempel. Deze is van Chocolate Baroque en mooi groot: 15x15cm.

Als je de afdruk gemaakt hebt kun je beginnen met inkleuren:


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:
Voor blauw: B00, B02, B05 en B18
Voor goudkleurig: YR24, Y28 en E37
Voor Rood: R56, RV69 en E49
Voor violet: V22, V25 en V99
Voor groen: BG93, BG96 en BG99
Voor zilverkleurig: N1, N3, N5 en N6
Voor bronskleurig: Y26, E84 en E87

Het leuke is natuurlijk om de contrasten in kleurtonen zo groot mogelijk te maken. Dan lijkt het alsof het echte kerstballen zijn met een glans. Indien je alle kerstballen ingekleurd hebt kun je de achtergrond inkleuren met E50. 


Die mag toch niet in je kerstkaartencollectie ontbreken? Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie gegeven heb en wens jullie vast fijn weekend.

Bedankt voor het langskomen op dit blog en tot ziens!
groetjes,
Marielle Weichert

4 opmerkingen:

Malika zei

Deze kerstkaart is echt fantastisch

Malika

Unknown zei

super wat heb je dit mooi gedaan!

Unknown zei

Mooi!

Marielle Weichert zei

Bedankt voor de leuke reacties!