NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 26 september 2014

Wat in het vat zit...... Uitslag candy jubileumset

Hallo lieve blogvolgers, 


soms duren dingen wel erg lang. Ik heb vandaag bericht gekregen dat de Jubileumset van 36 Copic Sketch markers Limited Edition (speciale markers met brush en schrijfpunt) aangekomen is. Deze set heeft een verrkoopwaarde van 250,00 Euro.  Intussen zijn ze bijna allemaal verkocht, elk exemplaar is genummerd. Dus het is echt iets bijzonders,

Wij wilden hem verloten  bij 950 volgers, dan zijn er intussen enkele meer. Ik heb de berichten hierover nagelopen en de winnaar getrokken.


Dus nu ga ik de gelukkige winnaar bekend maken.
De winnaar is  .................................................... 

Proficiat Karin namens het hele DT, stuur je adresgegevens naar Copicbenelux@gmail.com en de set komt naar je toe.

Wil je ook kans maken op een mooie prijs, wordt dan volger, je ziet dat we bijna het magische getal van 1000 hebben bereikt.

Groet CopicBenelux team

6 opmerkingen:

Blankina zei

Gefeliciteerd Karin met je super prijs!
LG Blankina

KarinsArtScrap zei

Oooooo dank je wel DT dames, wat ben ik hier ontzettend blij mee.
Ik kreeg van iemand een reactie dat ik copics had gewonnen dus je begrijpt dat ik meteen even ging kijken.
Ik ben echt super blij en dank je wel voor de felicitaties.

Ik ga jullie meteen mailen.
Gr Karin

Unknown zei

Van harte Karin!

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd Karin!
Groeten, Aartje

Lia vdB zei

Gefeliciteerd, van harte gegund. Ik ben wel jaloers!

Hartelijke groeten,

Lia

KarinsArtScrap zei

Dank je wel dames voor de felicitaties.
Gr Karin