NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 26 mei 2014

Toby Tumble - Just Because


Goedemorgen lieve bloglezers,

Allemaal een goed weekend gehad? We moeten inmiddels met iets minder warme temperaturen genoegen nemen, maar mogen nog niet echt klagen...toch?

Vandaag laat ik, Mieke, jullie weer een kaart zien hier op het blog. Het gebruikte design papier komt uit een paperpad van My Minds Eye - Howdy Doody.
Alle randen heb ik bewerkt met ditsress inkt - Vintage Photo, zo krijgt de kaart altijd iets meer 'leven' vind ik:-)


Het afdrukje is er eentje uit de collectie van Cuddly Buddly. Het is Toby Tumble - Just Because, een schatje vind ik het!

De gebruikte copic markers zijn:

Toby - E30, E31, E33 en E34
Oortje - E13, R11 en R00
Strik, truitje en rozen - R81, R83 en R85
Broek - B60, B32 en B34
Slak: E70, E71 en E74
Schaduw kadootje - C00 en C1
Bladeren roos - YG61, YG63 en YG67
Gras - YG13 YG63, YG67, G5, G19 en G29


Het leuke kado randje heb ik gemaakt met een mal van Noor! design en terwijl hij nog in de mal zat heb ik de rand bewerkt met Distress inkt.


De tags  links zijn van Tim Holtz en  ik  heb een doohickey van Magnolia gebruikt voor de twee labels die je rechts bovenin achter het afdrukje ziet. 
Verder wat kant, lint, bloemen en wat hotfix steentjes om het af te maken. 


Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe en veel knutselplezier! 


2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi mieke
wat een lieve leuke kaart erg mooi gekleurd en zo vrolijk door alle kleurtjes
groetjes corry

Natasja's Kaarten zei

Ahhhh wat een lief kaartje!

Groetjes, Natasja