NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 28 mei 2014

Santa Claus is coming to town !!!!

Goedemorgen Copic fans !!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te showen :)

Deze keer ben ik al helemaal in de kerstsfeer :) .... ja ja, dat hoort er ook allemaal bij, voor je het weet is het alweer december hahaha, grapje, maar de tijd gaat snel :)


Het papier is van Simple Stories "Handmade Holiday"

Het afdrukje is van La-La-Land Crafts "Elf Luka"
Hij heeft leuke kerstcadeautjes in de hand en ik vond dit wel leuk combineren met de cadeautjes van Noor! Design.



Ook de Wishlist van Noor! Design vond ik hierbij wel passen.
Deze heb ik met Versamark gestempeld op Kraft karton en daarna geëmbost met witte embossingpoeder van Stampendous.

De tekst Santa Claus is coming to town is ook een clearstempel van Noor! Design.
Deze heb ik gestempeld op een stukje design papier en vervolgens heb ik er 2 aparte regeltjes van gemaakt.

Aan de linkerkant heb ik nog een blauwe mal van Noor! Design gebruikt, ik heb overal weer wat witte Gesso op gesmeerd :)


Ik heb Elf Luka met de volgende kleuren ingekleurd :

Huid : E000, 00, 21, 11, R30, 20
Haar : E50, 53, 57, 49
Goud : Y00, 11, 15, 23, 26, 28
Groen : YG93, 95, 97, 99
Donkerrood : E08, 07, 19, T5
Lichtrood : R24, 29, 46, 59
Bruin : E42, 43, 44
Beige : E30, 31, 34
Bont : W00, 0, 1, 3, 4, 5
Blender : 0

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Wij gaan lekker een lang weekend naar de camping toe, hopelijk hebben we mooi weer !!

Alvast bedankt voor je bezoekje geniet van jullie Hemelvaartweekend.

liefs Astrid xxx





Geen opmerkingen: