NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 april 2014

Hoera !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Op deze Paasmaandag mag ik jullie weer een kaartje laten zien die ik voor het CopicMarkerBenelux blog heb gemaakt :)


Ik heb deze keer een oude lijn van Maja Design gebruikt, Carpe Diem, de buitenkant van deze scrapvellen zijn allemaal voorzien van een zwarte rand, deze heb ik na het snijden proberen te evenaren met Archival Inkt, kleur Watering Can, dit is een mooie grijze kleur, niet zo hard als zwart.

Het afdrukje is van Magnolia Zodiac Tilda Scorpio

Het kippengaas is gemaakt met een mal van My Favorite Things, large

De vlinderrand, de vlindercirkel, filmstrip, Hoera en veertjes achter de bloemen zijn allemaal stansen van Noor! Design.

Op de veertjes heb ik een bloementoefje geplakt, hieromheen touw gewikkeld.

Verder heb ik nog een papieren kleedje gebruikt en wat plakparels.

Rondom het afdrukje heb ik Enamel Frantage gebruikt.

Copics kleuren :

huid : E000, 00, 21, 11, 13 R30,20
haar : BV20, 23, 25, 29
jurk : RV10, 11, R81, 83, 85, 89
bodem : C1, 3, 5
schaduw : B0000

Ik heb haar een beetje in Distress stijl gekleurd, bij haar handen(scharen) ben ik snel gestopt, want 1 van de kleuren begon te vlekken, maar het resultaat is gelukkig goed gebleven :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje, een reactie stel ik zeker op prijs, geniet nog van deze Paasmaandag en tot de volgende keer !!!

liefs Astrid xxx

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje.
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

esmee zei

een schitterend kaartje

Unknown zei

Wat een schatje Astrid!

Natasja's Kaarten zei

Prachtig kaartje Astrid!

Groetjes, Natasja