NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 februari 2014

Schoonheid

 Goedemorgen Lieve lezers,

Na gisteren een hele gezellig dag gehad te hebben bij mijn vriendin thuis,
beland ik op de terug weg naar huis in de file. Al stilstaand op de A1 kijk
ik verveeld op mijn telefoon in de mailbox.
Zie ik daar een berichtje staan, dat de stempels die ik getekend hebt
met een uurtje uit de oven komen.
Whaha...... even doorrijden om ze maar direct op te halen. 


Man en kids hadden gelukkig al gegeten en waren inmiddels op weg naar zwemles.
Dus even tijd voor Mams alleen, genietend van de 2 rubber stempel lappen.
Heb ze direct op EZ mount geplakt zodat ik er wat moois mee kan maken. 
Mijn kaart voor vandaag had ik al af maar die komt wel in een latere post.
Want je zult begrijpen dat ik eerst met deze stempels aan de slag wil
en ze jullie wil laten zien. 


De achtergrond heb ik eerst ge-airbrushed met lila en paarse kleuren.
Met blender vloeistof heb ik het mooi poppy hart van IndigoBlu gestempeld.
Het mooi van stempelen met blender vloeistof is dat je afbeelding lichter word.
Nu heb ik een masker genomen van Prima Marketing en dit over de kaart 
gelegd en met een BV02 ge-airbrushed

Met Versafine Zwart is de tekst en de silhouette stempel van de meisje 
gestempeld.
De kaart is gemat op zwart Cardstock en dit geheel is op een paarse basis kaart
geplakt. 


De Copic Markers die ik gebruikt heb zijn
BV08 BV02 V09 V06 V04

Ik ben zeker nu heel erg benieuwd wat je van de kaart vind. 

hieronder nog een aantal linken naar video's die we gemaakt hebben 
over het airbrushen.


hier zijn nog wat tutorials


1 opmerking:

Bea zei

Prachtige kaart en super mooie stempels van tekst en afbeelding!