NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 17 februari 2014

Made with love

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reactie op mijn 1e tutorial.
Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen. 
Ik heb Tilda weer in 1 van mijn favoriete kleurtjes gekleurd, Paars.


Close up:


Copic kleuren :
Schoenen : W5-3-1
Pak : V09-17-15-12
Bloemen : V17-15-12
YG67-63-61
Haar : E49-29-25-31
Huid : E11-21-00-000-R21

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!


2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Mooi die paarse tinten.
Groetjes Margreet

corryskaart zei

ziet er geweldig mooi uit en zeker de kleur vind ik erg gaaf
groetjes corry