NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 24 februari 2014

Let's Dance !!!

Goedemorgen Copic fans !!!

Ik hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben gehad ??
Ik heb veel op mijn hobbykamer gezeten, druk met allerlei opdrachten, maar op de achtergrond wel steeds de televisie aan, want ja ….. het schaatsen was toch altijd wel heel erg spannend J en ik wou natuurlijk niks missen.

Ik mag jullie vandaag weer een kaartje laten zien J
Ik ben weer bezig geweest met een digi stempel van Saturated Canary, deze zat op een cd behorende bij een magazine die je alleen maar in het buitenland kunt kopen, dus deze digi is niet op internet te vinden.


De basiskaart is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal, het model vind ik super mooi.
Het papier is van Noor! Design, deze komt deze maand uit en heet “Spring”
Rechtsboven heb ik een papieren doily in de vorm van een hartje geplakt.
Ik verwerk graag wat ribbelkarton op mijn kaart, die ik bewerk met Gesso om het een wat zachtere uitstraling te geven.
Rechtsachter het afdrukje heb ik een vogelkooitje van Noor! Design gedaan, hierop een vogeltje die ik gemaakt heb met Mod Molds en klei.
Achter het afdrukje heb ik de nieuwe blauwe ovaal gebruikt van Noor! Design, ik heb niet de hele mal gebruikt, maar gewoon een paar stukjes eraf geknipt J
Links boven vond ik het wel een leuk idee, om daar de Muzieknoten stans van Noor! Design te gebruiken, want waar gedanst wordt, wordt natuurlijk ook muziek gedraaid J
De bijpassende tekst is ook van Noor! Design.

Achter het bloementoefje heb ik de nieuwe veren stans van Noor! Design gebruikt.


 Rondom het afdrukje heb ik langs de rand wat muzieknoten gestempeld en hierover heen Enamel Frantage gedaan.


Voor het afdrukje heb ik de volgende kleuren gebruikt :
Huid : E0000, 000, 00, 21, 11, R30, 20
Haar : E50, 51, 53, 33, 35, 37
Roze : RV000, 10, R81, 83, 85, 89
Ogen : G20, 40, YG61, 63, 67
Bodem : W2, 4 en de blender
Schaduw : G0000
Wit : C00, 1

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven, zondag kom ik weer langs, want dan mag ik jullie weer een tutorial laten zien :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx


1 opmerking:

Unknown zei

Toen ik de kaart zag, dacht ik al dat deze van jou was Astrid. Een heel herkenbare, prachtige stijl!