NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine´s day


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het kan bijna niet anders dan een Valentijns kaartje zijn op deze 14 februari. Heb gekozen voor een digi van Saturated Canary  De kaart is weer verder afgewerkt met een stans van Memory Box, een tekst stempel en natuurlijk van roosjes met stickles.


Vind dit toch wel een gezellige krullenbol, moet er altijd weer even voor gaan zitten om deze haren in te kleuren maar het is toch weer gelukt dacht ik zo. Heb de kleuren echt aangepast aan het design papier, en had niet zo veel zin in roze dus vandaar de blauwe jurk. 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Rood : C7 - C5 - R59 - R37 - R46 - R14
Blauw : C4 - B93 - B52 - B10 - B000 - B0000
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar / Schoenen : T10  t/m T0

Hoop dat ik jullie vandaag toch heb weten te inspireren met dit Valentijns kaartje, geniet van deze liefde volle dag.


2 opmerkingen:

Gertrude zei

Wow, sie die Karte schön aus
glg Gertrude

Helga zei

Wow - Gogeous - fantastic coloring !
glg Helga