NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 9 februari 2014

Feather Blending

Dit is mijn eerste tutorial en ik vind het niet makkelijk. Ik ben zo aan het kleuren dat ik vergeet foto's te maken.

Ik heb gekozen voor "Feather blending".
Dit is een techniek waarbij je 2 kleuren in het midden in elkaar laat overlopen door zwiepende beweging.

De digistempel die ik voor deze tutorial gebruik is "Mermaid" van Saturated Canary.


Ik heb als eerste de huid gekleurd. Het haar heb ik later gedaan, ik wist nog niet welke kleur ik het wilde hebben.

Ik ben begonnen met V17 aan te brengen.


Daarna heb ik V15 aangebracht in zwiepende beweging.
Ik draai mijn afdrukje zodat ik vanaf mezelf af kleur.


Daarna breng ik V12 aan.


Ik ga nu aan het blauwe gedeelte van de vin beginnen.
De eerste kleur die ik aanbreng is BG09.


Daarna gebruik ik BG05.


Daarna gebruik ik BG01.


Daarna heb ik BG000 gebruikt.


Terug naar het paarse gedeelte en met de V12 het paarse deel van de vin geblend.


Terug naar het blauwe gedeelte. Ik vond dat de BG000 te licht was en heb ervoor gekozen om het blauwe gedeelte met de BG01 over de V12 heen te gaan.
Ik ben 2 keer gewisseld van de BG01 naar de V12 om de kleuren beter in elkaar over te laten lopen.


En dit is de vin compleet in gekleurd.

Dit is het compleet ingekleurde stempel.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid : E04-11-21-00-R21
Ogen : YG 67-63
Haar : E49-47-37-35
Vin : V17-15-12-BG09-05-01-000
Stickles : turqoise (in haar)


Ik heb de stempel in een houten lijstje verwerkt.

Ik hoop dat jullie dit een leuke en inspirerende tutorial vinden, ik vond het superleuk om deze stempel te kleuren.

Bedankt voor jullie bezoek!

9 opmerkingen:

Lia vdB zei

Keimooi! Goed uitgelegd en ik kijk uit naar de volgende uitleg!

Hartelijke groeten,

Lia

rian zei

erg mooi hoor , vooral die haarkleur haalt heel het plaatje op.
groetjes Rian

Janette van Otterlo zei

Duidelijke tutorial, mooi gekleurd en het is een leuk geheel geworden.
Grtz Janette

gerrie zei

super mooi Cordinne..



groetjes Gerrie ...

Ria21 zei

Prachtig. Kijk, zo kunnen we er van leren. Stap voor stap. Toppie. Bedankt .

Juanita zei

Hartstikke mooi zeg!!
Liefs Juanita

Diny Sprakel zei

Cordine, dat heb jenoged uitgelegd. Duidelijk . Bedankt Diny

chrilvian zei

leuk!

Marian zei

Duidelijke uitleg, bedankt
Ik vind het fijn en bekijk ze dan ook goed.
Hier heb ik wat aan.
En je totaal plaatje prachtig
Groetjes