NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 16 februari 2014

Cupido Forever Friends....

Hoi copic-maatjes,

Vandaag laat ik jullie één afbeelding tweemaal zien.
Beiden in E kleuren gekleurd, beiden zo verschillend!
Ik heb er kaartjes voor aan een Valentijns cadeautje van gemaakt.
Heel simpel, maar toch persoonlijker dan die dat ze in de winkel eraan hangen.
Het eerste Cupido Forever Friends beertje in de "lage" E-kleuren.


Een close-up en de nummers...


E30, -31, -33, -34, -35.

Het volgende beertje heb ik met de iets hogere E-nummers gekleurd.

Ook hier weer een close-up.


E40, -41, -42, -43, -44.
Bij beide afbeeldingen heb ik de peilen met R39, -27, -24, -22, 
de koker en veren met W5, -4, -3, -2, -0, -00,
oortje en pootje met R22, -21, -20 gekleurd.
Schaduw rondom heb ik met drie W kleuren gedaan. W1, -0, -00.

Ik hoop dat jullie het net zo leuk als ik vonden om de twee verschillen eens naast elkaar te zien.
Ik wens jullie nog een fijne zondag!
Veel liefs, 
Celia.

3 opmerkingen:

Dobra zei

Very beautiful work,
wonderfully made​​.
Beautifully painted stamp

Marian zei

Mooi de verschillen
Groetjes

Unknown zei

Vind een schattig afbeelding mtet mooie kleuren
Veel liefs van marcelline