NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 18 december 2013

Twee keer magnoilia...

Goedemorgen allemaal,

Mijn kerstkaarten zijn allemaal al de deur uit, dus deze is alvast voor volgend jaar, vandaar de mini kalender met december 2014:-) 

Ik heb voor de kaart twee stempels van Magnolia gemaskerd en zo heb je weer een heel ander plaatje voor op je kaart.
Ik heb de kaart zelf vrij rustig gehouden van kleur en zo komt het afdrukje erg goed tot zijn recht vind ik.


Het beetje design papier is uit een collectie van Bo Bunny - Powder Mountain, ik houd zo van deze kleuren... De embossing folder  Swiss Dots zie je achter het afdrukje zitten, deze blijft leuk en helemaal rond de feestdagen/winter!


Gebruikte copics voor deze kaart zijn:
Hert: E30, E31, E33, E35, E37 en E59
Bomen: G40, YG13, YG47, YG67, C00, C1 en C3
Lucht: B91, B93, B95, B97, C00, C1 en C3
Strik hert: B21, B23, B24 
En de belletjes en ster: Y11, Y13 en Y15


De kleine besjes waren wit en heb ik voorzien van een laagje lijm en ze vervolgens door micro fijne glitters gerold, zo passen ze erg leuk bij de kaart! Twee belletjes om het feest compleet te maken...


Langs de rand heb ik een mal van Sizzix dubbel gebruikt!


Links bovenin de hoek de ijssterren cirkel van Noor! design.


En rechts boven in zie je een velletje van een mini kalender en de nog altijd leuke bingo stempels van Noor! design.

Dit was het voor vandaag van mijn kant. Als er vragen zijn dan hoor ik het graag en dan rest mij het alléén nog om jullie allemaal een hele fijne woensdag te wensen en alvast hele fijne kerstdagen.







1 opmerking:

Durvina zei

Wat een TOPPER Mieke!!

liefs, Durvina