NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 7 november 2013

Ik laat jullie even in de steek

Hall lieve bloglezers,
ik moet me diep schamen, want voor de tweede keer heb ik gisteren jullie niet van nieuwe inspiratie voorzien. Toch wil ik jullie wat Copic kleurwerk laten zien. 

Holiday Greetings


Hello everyone! It's Delphine here with a 100% Copic scene - a Christmas one today! I have used 3 Make It Crafty images for this one, merged using Word.



Skin: E000, 02, 00, 11, 23
Hair: E49, 55, 59
Bethany's Outfit: B02, 16, 37, V09, 12, 15, 17, R39, YG03, 17, W0, 1, 3
Snowman: C00, 0, 1, 3, 5, E19, 31, 35, 37, 59, R35, 37, 39, 89, YR04, 07, W1, 3, 5

Sky: B95, 97, 99
Snow: C0, 1, 3, 5
Houses: E11, 15, 19, 40, 41, 43, 44, 47, Y00, 11, 15
Trees: C0, 1, 3, G28, R89, YG03, 17, 26
Lamp posts: BV23, 25, Y00, 11

Ik kopieerde de plaatjes van Delphin Keren van ons Copic Europablog. Zij weet steeds weer een eenlaagskaart te maken met het hele plaatje gekleurd met Copics, zo knap. 

Delphine wordt komende week, in Wiesbaden, door mij opgeleid tot nieuwe Copic Instructor. Ik mag dan drie dagen een soort Copic Conferentie voorzitten, waar we o.a. 15 nieuwe Instructors opleiden en een bijeenkomst hebben met alle Europese Instructors.
. Dit kost   veel voorbereiding, daarnaast hebben Annie en ik een geweldig Copic weekend gehad in de buurt van Zurich, aansluitend vijf dagen KreaDoe en nu lekker drie dagen oppasoma. Snappen jullie dat ik aan kaarten maken niet toe kom. Maar zoals al vaker gedaan, neem ik me weer voor mijn leven te beteren. 

Tot snel met een echte post van mezelf.

5 opmerkingen:

Tinie zei

Zo bezige bij!! Ik vind het nog knap dat je toch deze geweldige mooie afbeelding hebt ingekleurd en hoe.... weer zo ontzettend mooi!!! Ik wens je heel veel succes toe dit weekend!!!

Groetjes Tinie

Cinderella zei

Nou Diny ik kan me voorstellen dat je daar niet aan toekomt maar wel super dat je dit allemaal doet is altijd een genot om jouw mooie creaties te zien

Een fijne middag
Cinderella

marian zei

Hallo Diny en Annie,
Ik vond het heel leuk, dat ik jullie weer gezien heb op de Kreadoe, en dat je me nog herkende, terwijl jullie zo ontzettend veel mensen zien.
Ik wens jullie weer veel succces voor de komende werk (vakanties) ?!?!? (Haha)
Groetjes van Marian.

Deborah zei

Ik ben altijd fan van Delphine's werk! Zo'n Copic instructor worden, dat lijkt me ook wel wat! Een nieuw doel in mijn leven, haha ;-)

Unknown zei

Zo! Niks geen pensionering voor onze Diny! Veel plezier!